Bad Day .

tdi mmg hri yg pleng bengang arh . tdi , after blek skola , aku , esha , ainun , mira , ain , dayah , fasihah ngan munir bcadang nk wat study grup . yg mlang yer dak2 laki sumer kacau . ktorang wat kt library larr , fahmi , pidah , apiz , cerah , aye , arash ngan ntah ape name dye kacau ktorang nk study . biler dh kene kacau , hncur larr study grup . dorang slambe erkk msuk library , dorang kate panas larr , dlm library ade air cond larr n blablabla . then , aku sruh arh drong kuar , dorang pun kuar larr , pastuh , ktorang x igt nk kunci tngkap , ktorang just tutup jerr , dorang prgi bukak tngkap memekak larr , dorang ade larr pngan satu kain nie , pastuh aku tarik , jtuh ats lntai . esha pon prgi larr seret2 wat kain lap , HAHA :D cerah pon ape lgy , mrah larr knn . dye ckp camnie "mu lisya , kalu mu kluar , mu siap arh" aku punn dok gelak larr coz tyme tuh muke lisya jdi pucat jerr . lpas tuh , tyme tuh lebiyh kurang pkol 3.15 camtuh larr , ktorang prgi kantin , lapar . lpas prgi kantin , ktorang bwak mkanan skaly lepak kt port biase , (dkt ngan library) esha x sedaa yg cerah tgh brjln mnuju ke arah yer , jengjeng , cerah tolak kpale dye , kuat nk mati . aku tgok muke esha , nmpak bengang gyler . batok arh ! :) thenthen , dorang curi kunci libray tnpa dsedari , ktorang ingat kn hlang , aku , ain ngan esha punye larr gelabah , yg lain sumer blah dlu , otak skejap aku . huh ! pastu dorang kate larr , kunci tuh ader kt dorang , aku igt dorang main2 , aku pon x cayer larr , aku ckp arh "kalu kunci tuh ader kt korang , korang bgi dkt aku , aku bgi RM1 ." sape name dye pon aku x thu , dye ckp 'beres" . dye pon keluarkn dri poket bgi aku , aku tercengang sbentar , naseb baek aku ade duett , kalau x , mati aku dorang pkul aku , HAHA :D pastuh , aku pon bgi larr dye duett tuh . lpas siap kunci library , aku ltk bwah meja mak aku (mak aku ckgu yg jage library) . pastuh , aku tnggu larr ayh aku dkt tngkat bwah skali . lpas blekk tuh , aman dunia :) HAHA , oke larr chow !

No comments:

Post a Comment